Ćwiczenia na szczupłe łydki

Szczupłe, zgrabne łydki, która kobieta o nich nie marzy? Oczywiście, każda kobieta marzy właśnie o takich łydkach. I tu z pomocą przychodzą ćwiczenia. Taaak, walka o szczupłe łydki, nie jest prosta, szybka i przyjemna. Ale nikt nie obiecywał że taka będzie. I dobrze, bo wprowadziłby wiele kobiet w błąd i mógłby mieć nawet jakieś kobiece załamanie na sumieniu. Ale przejdźmy do rzeczy, a mianowicie do ćwiczeń na szczupłe łydki.
Ćwiczeń na szczupłe łydki jest kilka, ważne jest rozciąganie. Dzięki niemu wysmuklimy swoje mięśnie łydek, a nie sprawimy żeby były zbyt umięśnione jak u kulturystek. Im mniejsze obciążenie i więcej rozciągania tym lepiej. Dlatego w ćwiczeniu na szczupłe łydki przydaje się taka aktywność jak np. : pływanie, maszerowanie w miejscu, czy jazda na rowerze na najniższym biegu. Dzięki tym aktywnościom, nasze łydki będą smuklały z dnia na dzień, ponieważ mięśnie łydek pracują delikatnie, rozciągają się i modelują, przez co stają się szczuplejsze. Dobrze wszystkim znany, nawet z zajęć wychowania fizycznego w szkole, rowerek w powietrzu, również jest przydatny przy ćwiczeniu na szczupłe łydki. To ćwiczenie nie obciąża zbytnio łydek i rozciąga ich mięśnie, przez co pomaga w ich wyszczupleniu.

Ćwiczenia na szczupłe łydki to także taniec. Ta informacja pewnie ucieszy wiele pań borykających się ze zbyt dużymi łydkami. Każda forma tańca, uwzględniająca rozciąganie, skoki i piruety na palcach stóp jest sprzymierzeńcem w walce z dużymi łydkami. Trudno w to uwierzyć? Przyjrzyjcie się jakiejś tancerce, chociażby baletowej, klasycznej, free stylowej, one wszystkie mają piękne, smukłe nogi. Tajemnica tkwi właśnie w systematycznym rozciąganiu i małym obciążeniu łydek. Oczywiście, jak we wszystkim ważna jest systematyczność działania i odpowiednia intensywność treningu, a także dużo cierpliwości, ponieważ łydki należą do tzw wrednych miejsc na mapie ciała i ciężko je wyszczuplić. Niemniej jednak warto zawalczyć i poćwiczyć łydki by poczuć się pięknie i lekko. Nie jest to niemożliwe.

Wspomaganie się różnego rodzajami ekstraktami i suplementami nie jest złym pomysłem. Jednak należy pamiętać, że nie są to leki a także nie zastępują zdrowej i zrównoważonej diety! Sprawdź nasze produkty do wspomagania oczyszczania organizmu (jeżeli masz ochotę 😉 )

GH Balance

Kategoria: Kulturystyka

Zwiększ osiągi z naturalnym hormonem wzrostu!

Metadrol

Kategoria: Kulturystyka

Maksymalny przyrost masy mięśniowej!

Probolan50

Kategoria: Kulturystyka

Zwiększ swoją wydajność z ProBolanem!

Ultra Slim

Kategoria: Spalacz Tłuszczu

Przyśpiesz spalanie tłuszczu z Ultra Slim!

Istotną kwestią w ćwiczeniach na szczupłe łydki, są też masaże, peelingi i profilaktyka przeciwko zmęczonym nogom. Jak wiadomo, jeśli jakaś część ciała jest zmęczona i zaniedbana, to nie będziemy z niej zadowolone, ponieważ po prostu będzie chora. Dlatego tak istotne jest, żeby włączyć do naszego codziennego rytuału pielęgnującego, również dbałość o nogi, łydki, stopy. Dobrze jest zrobić, przynajmniej raz w tygodniu peeling nóg, uwzględniając szczególnie łydki i stopy. Dzięki niemu, łydki będą lepiej ukrwione, co również przyczyni się do ich wyszczuplenia. Dobrą opcją jest też delikatny masaż łydek, można zrobić go jakimś preparatem wyszczuplającym czy poprawiającym krążenie, lub olejkiem o takim działaniu. Będzie to na pewno miły relaks, który przyczyni się i wesprze działanie ćwiczeń na szczupłe łydki.

Pamiętajmy również, o odpowiednim, aktywnym wypoczynku nóg. Jeśli tylko mamy możliwość, kładźmy je trochę wyżej niż siedzimy czy leżymy. Jeśli mamy pracę siedzącą, starajmy się w przerwie chwilkę pomaszerować czy zrobić proste, szybkie ćwiczenie polegające na maszerowaniu raz na palcach, raz na piętach. Taka profilaktyka, połączona z ćwiczeniami, na pewno przyniesie efekty w postaci szczupłych łydek, wystarczy trochę cierpliwości, samodyscypliny i systematyczności.


Autor

  • Fan zdrowego trybu życia. Uwielbia gotować zdrowe przekąski a w wolnych chwilach chodzić po górach i relaksować się nad jeziorem. Do najbliższego jeziora ma tyle samo co do najbliższych gór więc zazwyczaj musi rzucać monetą gdzie się wybrać.

3 komentarze

  • Spoko wpis. Na sto procent skorzystam z porad 😛 W sumie od zawsze chciałam zacząć tańczyć ale jakoś tak się wstydziłam przez swoją tuszę 🙁 Pozdrawiam was cieplutko

    • Dziękuje bardzo 😉 Nie ma się czego wstydzić – taniec jest dla wszystkich! Liczy się przede wszystkim żeby dobrze się bawić i porządnie się zmęczyć.

  • Trochę przez przypadek tu trafiłem. Wpis spoko ale akurat ja nie mam problemów z łydkami – raczej w odwrotną stronę 😀 Od jazdy na rowerze (po 100km dziennie) mam tak łydki jak jakiś hulk (co mi akurat nie przeszkadza) 😛 Pozdrawiam Ciebie i Anie

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.