Płaski brzuch w tydzień – czy to możliwe?

Płaski brzuch w tydzień. Która kobieta (a w dzisiejszych czasach już także mężczyzna) nie marzy o spełnieniu takiej zachcianki? Brzuch jest stopą Achillesową szczególnie kobiet. Ciężko jest mieć kształtny, płaski brzuch, jeśli nie ma się do tego predyspozycji genetycznych. Jednak nie martwcie się, nie jest to niemożliwe!

Po pierwsze, należałoby się przyjrzeć bliżej swojej diecie, jadłospisowi, nawykom żywieniowym i tzw rutynie dnia. Jest to istotne, ponieważ dobrze byłoby ustalić konkretny plan działania, czy to na ten tytułowy tydzień, czy też na dłuższy czasu, a być może nowa formuła życia tak nas pochłonie, że już nie wrócimy do starych przyzwyczajeń, kto wie? Tak więc, na zdrowy rozsądek (niekoniecznie, dla niektórych, smak ;)) należałoby wyeliminować tłuste, kaloryczne, fast food”owe jedzenie, słodycze i napoje gazowane, a także każdą wysoko przetworzoną żywność.

Natomiast zamienić tę górę pustych kalorii, dających złudne uczucie szczęścia i sytości, na rzecz żywności świeżej, nie przetworzonej, jak najbardziej naturalnej, czyli współgrającej z naszym organizmem.

Tak więc, aby cieszyć się płaskim brzuchem nawet już po tygodniu, polecam jedzenie dużej ilości warzyw-szczególnie, sałaty, cukinii, pomidorów, ogórków i marchewek-zawierają one dużo witamin i minerałów, takich jak witamina A, potas, beta-karoten, żelazo, przy bardzo małej kaloryczności. Jeśli mamy ochotę na słodką przekąskę dobrze jest sięgnąć po suszone owoce np. śliwki, morele czy żurawinę. Świetnie zaspokajają chęć sięgnięcia po coś słodkiego, a dodatkowo wnoszą do naszego organizmu moc pozytywnej energii, którą będziemy mogły spożytkować ćwicząc i walcząc o wymarzony płaski brzuch. Świeże owoce również są sprzymierzeńcami w tej walce, jednak nie każdej z nas może sprzyjać to samo. Na pewno pomocne będą grejpfruty czy cytryny, a także banany i awokado (te ostatnie szczególnie po lub przed treningiem). Niemniej jednak, lepiej uważać na owoce, zawierające dużą ilość cukrów takiej jak np. winogrona np. są bardzo kaloryczne (w przypadku warzyw, zasada ta obowiązuje przy papryce-niektóre osoby mogą dostać po niej wzdęć).

Ultra Slim

Kategoria: Spalacz Tłuszczu

Przyśpiesz spalanie tłuszczu z Ultra Slim!

Garcinia SLM

Kategoria: Odchudzanie

Odchudzaj się wraz z Garcinia SLM!

GojiBerry500

Kategoria: Odchudzanie

Skuteczne odchudzanie z jagodami Goji!

African Mango

Kategoria: Odchudzanie

Afrykańskie mango idzie na pomoc z walką z tłuszczem!

Acai Berry 900

Kategoria: Odchudzanie

Odchudzanie nigdy nie było tak łatwe!

Green Coffee Plus

Kategoria: Odchudzanie

Poznaj odchudzającą moc zielonej kawy!

Co więcej, do lekkostrawnej warzywno-owocowej diety, dobrze jest dołożyć zdrowe, lekkie kasze takie jak np. kasza jaglana czy amarantus. Mają one działanie zasadowe na organizm, a więc go odkwaszają, co przy współczesnym odżywianiu jest dość istotne. Dodatkowo wspomagają włosy, skórę i paznokcie, a także ogrzewają organizm, a jak wiadomo często przy różnego typu dietach, czujemy nienaturalny chłód, lub ciało szybciej się wychładza.

Do każdego posiłku, (a dobrze żeby było ich 3 lub 5 w równych odstępach czasu) dobrym pomysłem jest dodanie błonnika, który oczyszcza nasz organizm z toksyn i wspomaga prawidłową pracę jelit. Nie zapominajmy również, o orzechach, zawarty w nich tryptofan wspomaga pracę metabolizmu, a po zjedzeniu ich czujemy sytość na dłużej.
Istotne jest też, aby pić dużo wody, najlepsza jest czysta źródlana, która nie zakwasza organizmu. Możemy też dodać do niej imbiru, cytryny lub mięty, utworzy się nam wtedy naturalny napój, wspomagający naszą odporność i ogólne działanie organizmu. Po wysiłku fizycznym, który oprócz zaleceń dietetycznych jest równie ważny, warto jest wypić wodę kokosową, jest ona naturalnym izotonikiem. Cudownie nawadnia nasz organizm i stymuluje do dalszego działania,a także podnosi odporność.
Myślę, że stosowanie tych zasad nie jest zbyt wymagające, a jest duża szansa, że nasz organizm odwdzięczy się nam wyśnioną sylwetką, czyli płaskim brzuchem.


awesome keyword NULL

Autor

  • Z rana joga i zielona herbata a do pracy rowerem zamiast samochodem. Dla Ani pogoda zawsze jest piękna więc na jednośladzie pędzi nawet gdy na dworze aura nie sprzyja.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.